Powered By Blogger

maandag 21 november 2016

Rijksmuseum Amsterdam

De volgende dag, zaterdag 12 november zijn we naar het Rijksmuseum geweest samen met mijn moeder en Jan. Mijn moeder had nog nooit het Rijksmuseum van binnen gezien. Ik trouwens ook niet. Het stond dan ook zeker nog op mijn to do list. Ik wilde dan ook heel graag de nachtwacht in het echt zien. We hebben schitterende schilderen, porselein, poppenhuizen en andere kunstwerken gezien, maar pfff de nachtwacht sprong er voor mij toch echt wel uit hoor. Wat geweldig mooi, die lichtinval. Ohhh ik was helemaal ontroerd dat ik het eindelijk in het echt zag. Trouwens het melkmeisje vond ik ook erg mooi. Mooie kleuren en ook zo'n mooie lichtinval. Schitterend.

Het schitterende gebouw. Het rijksmuseum van Amsterdam.

Glas en loodramen, zo mooi..

De bibliotheek met 5 km aan boeken.

Poppenhuis

Poppenhuis kamer

Tadaaaa ik sta voor de nachtwacht...


Jan en mijn moeder voor de nachtwacht.

Het melkmeisje <3

Wat een heerlijk weekend en wat genieten zo met mijn moeder en Jan en natuurlijk mijn lieve Rene. Fijn dat we dit gedaan hebben. Een mooie herinnering.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten